Salesforce Nonprofit Summit 2021
Salesforce pro neziskovky ukázal CRM systém v příkladech dobré praxe u organizací celého světa. Co přinesl Salesforce Nonprofit Summit 2021?
Pandemie, spolupráce a technologie
Salesforce.org uspořádal letos v dubnu poprvé virtuální Nonprofit Summit a přitáhl zájem více než 10 tisíc neziskových organizací ze 110 zemí. Éterem proběhly tři desítky přednášek na témata fundraisingu, projektového řízení, marketingu a grantování. Posluchače pod on-line pódium přilákaly řečníci zvučných jmen jako třeba Jane Goodall, Leslie Odoma ml. nebo Amal Clooney.
Summit dal vzniknout jednomu z nejširších auditorií pomáhajících organizací – a ne náhodou. Neziskovkám se Salesforce za poslední dva roky věnoval velmi intenzivně.
Nechte se inspirovat
Dva roky s Covid-19 nás katapultovaly směrem vpřed. Mnozí technologičtí skeptici rázem pochopili, k čemu nám je efektivní systém, rychlé hodnocení dat, přímá a efektivní komunikace jak s klienty, tak s podporovateli. Krize mnohé prověřila a mnohému nás naučila. Tato zkušenost procházela konferencí jako červená nit. Neváhejte a ponořte se do summitových témat a inspirujte se pro vaši praxi.
Technologie ve službách dobra
Summit představil technologické trendy, novinky a optimalizace. Velký zájem přitáhly případové studie z neziskovek, které implementovaly do své praxe nové technologie či postupy. Canadian Cancer Society a CDC Foundation představily svou fundraisingovou strategii, která se soustředí na stabilitu příjmů bez ohledu na budoucí nenadálé změny. Na podporovatele se zaměřily také Unicef a Teach for America, ovšem z pohledu přitažlivosti a komunikace. Jak optimalizovat data a reporting pro ulehčení terénní práce předvedly Guide Dogs a Gavi. A SCVO a IJM se podělily o svou zkušenost s centralizovanou platformou pro data.
Tým konference vybíral témata přednášek a workshopů s ohledem na prožité události a dobrou praxi. Řečníci i účastníci sdíleli své zkušenosti, trefné postřehy i hlubší reflexi. Událost tak nabídla širokou škálu inspirace od fundraisingu po projektové řízení a nabídla platformu pro sdílení dobré praxe.
Část záznamů dal Salesforce k dispozici na svém YouTube kanálu, kde si je můžete zdarma vyslechnout.
Networking jako základ úspěchu
V době krize platí dvojnásob, že sdílený problém je poloviční problém. To si vyzkoušeli všichni účastníci setkání. Proto i zde během setkání vznikaly nové spolupráce, vazby a společné vyhlídky do budoucnosti na základě společných zájmů a společně řešených výzev.
„Summit pro mě znamená odbornou i společenskou událost. Dozvíte se, které problémy se zrovna řeší a která řešení jdou nejdál. Atmosféra je fajn a potkáte odborníky i zájemce o obor. Letos se ukázalo, kolik úsilí vrhl Salesforce do podpory neziskovek, ať už šlo o technickou podporu nebo komunikaci,“ komentuje Petra Joklová, ředitelka CRM pro neziskovky.