Historie, přehled a zastupitelnost
Veškerá komunikace přímo u kontaktu: to je splněný sen každého fundraisera.
Nezáleží na tom, zda pečujete o vztahy s dárci, klienty, absolventy vašich programů, dobrovolníky, či jinými segmenty vašeho zájmu. U všech vidíte e-maily, telefonáty či spárované platby, stejně jako své poznámky či zařazení do kampaní.
Salesforce umožňuje největší možnou míru zastupitelnosti, a tak během dovolené necháte svou práci s čistým svědomím kolegům. S přístupem do databáze dokážou řešit běžnou agendu.
Ve výsledku se tak zbavíte velké části administrativní rutiny a můžete se věnovat jen věcem, které vyžadují osobní přístup. Uvidíte, jak moc to vaši klienti i dárci ocení.
- vše na kartě kontaktu
- notifikace a preference
- rychlá orientace
- zastupitelnost
Lze kontakty třídit, segmentovat, filtrovat?
Ano. Můžete segmentovat kontakty podle jednoduchých kritérií i pokročilých voleb.
Mohu u kontaktu vidět historii komunikace?
Ano, emaily, telefonáty, schůzky, případně další poznámky.
Jsou kontakty v organizaci sdílené?
Ano, přístup k datům v Salesforce má každý uživatel se správně přidělenými právy.
Je možné posílat notifikace ze systému?
Salesforce umožňuje zasílat emailová upozornění na blížící se události.