Historie, přehled a zastupitelnost

Veškerá komunikace přímo u kontaktu: to je splněný sen každého fundraisera.

Nezáleží na tom, zda pečujete o vztahy s dárci, klienty, absolventy vašich programů, dobrovolníky, či jinými segmenty vašeho zájmu. U všech vidíte e-maily, telefonáty či spárované platby, stejně jako své poznámky či zařazení do kampaní.

Salesforce umožňuje největší možnou míru zastupitelnosti, a tak během dovolené necháte svou práci s čistým svědomím kolegům. S přístupem do databáze dokážou řešit běžnou agendu.

Ve výsledku se tak zbavíte velké části administrativní rutiny a můžete se věnovat jen věcem, které vyžadují osobní přístup. Uvidíte, jak moc to vaši klienti i dárci ocení.

  • vše na kartě kontaktu
  • notifikace a preference
  • rychlá orientace
  • zastupitelnost

Lze kontakty třídit, segmentovat, filtrovat?

Ano. Můžete segmentovat kontakty podle jednoduchých kritérií i pokročilých voleb.

Mohu u kontaktu vidět historii komunikace?

Ano, emaily, telefonáty, schůzky, případně další poznámky.

Jsou kontakty v organizaci sdílené?

Ano, přístup k datům v Salesforce má každý uživatel se správně přidělenými právy.

Je možné posílat notifikace ze systému?

Salesforce umožňuje zasílat emailová upozornění na blížící se události.

FAQ - dotazy k tématu

Komunikace

Další dotazy

Přihlásit na workshop

Chci se detailněji seznámit se systémem
Registrovat se do workshopu

Kontaktovat

Sjednat schůzku o implementaci Salesforce