Když nevidíte do banky
CRM Salesforce měl neziskovce prostě jen usnadnit práci. Krátce po jeho zavedení ale pomohl překonat nejisté období bez přístupu k bankovnímu účtu.
Neziskovka se nečekaně dostala do úzkých při přechodu mezi bankami. Původní účet banka deaktivovala, prověřování organizace u nové instituce se však protáhlo.
A tak se naplnila černá můra každé neziskovky: Pet Heroes nemohli k datům bankovních transakcí. Navíc: dnes bez bankovnictví prakticky neexistujete. Taková situace přinesla finanční ztráty i organizační obtíže.
Nevzdávejte se, máte Salesforce
V krizi vsadila organizace na Salesforce. Fundraising se sice nedostal k položkám na původním bankovním účtu, CRM ale už data měl. Díky tomu bylo jasné, kdo v minulosti dával a už nedává. Příslušní zaměstnanci mohli pokračovat v dárcovské politice organizace. Týmové nastavení aplikace navíc pomohlo při krizovém řízení a konsolidaci situace.
„Systém nám obrovsky pomohl. Jsem ráda, že jsme ho zavedli,“ říká předsedkyně Nikol Burešová. „Vůbec mě nenapadlo, že bude až takhle užitečný.“