Klient

Znesnáze21

Základní informace

Znesnáze21 doporučuje CRM systém pro evidenci smluv, dárců a příjemců pomoci. Oceňuje i data v cloudu a záznamy v reálném čase.

Řešení

Správa událostí, fundraising, komunikace.

Znesnáze 21 už deset let zakládá sbírky pro lidi v nouzi nebo na dobročinné projekty. Známá charitativní platforma nabízí bezpečné místo, které propojuje dárce s těmi, kdo hledají pomoc. Její devízou je rychlost: ověřenou sbírku vám založí v řádu minut. Jen za poslední tři roky rozdělila organizace přes čtvrt miliardy korun, které dostala od více než čtvrt milionu dárců. Při takovém objemu potřebuje neziskovka profesionální zázemí pro práci s dárci a sbírkami. V Znesnázi 21 vědí, že říct si o pomoc je normální. A tak se obrátili na CRM pro neziskovky.

 

Excel už nestačil, hledali jsme funkční řešení

Organizaci zprvu stačily excelovské tabulky. Objem dat, financí, smluv a faktur ale rapidně narůstal, a tak neziskovka začala hledat systém, který by usnadnil přehled a evidenci výše zmíněného. Našla ho před dvěma lety na sociálních sítích. Ředitel Znesnáze Čestmír Horký narazil díky Petře Joklové právě na CRM Salesforce Nonprofit Cloud. Slovo dalo slovo a zanedlouho proběhl implementační proces. Fundraiserky se v systému zorientovaly rychle a i  dnes si ho nemohou vynachválit.

CRM nám v Znesnáze21 pomáhá v evidenci faktur, při evidenci rozpočtu a pro následný přehled a rozdělování rozpočtu. Vše je na jednom místě, což je pro mě super. Přesně vím, kde co je a kam co patří, ačkoliv sám systém nepoužívám denně.“ říká ředitel Čestmír Horký.

Z CRM Salesforce máme radost

Znesnáze 21 vyřešila především přesnou evidenci všech typů smluv, na jejichž základě uvolňuje prostředky příjemcům nebo přijímá finance od dárců. Evidence smluv je propojena s evidencí jednotlivých kampaní, respektive projektových sbírek. Díky tomu fundraiserka ihned vidí, co ji u které sbírky čeká a co potřebuje doplnit. Při přechodu z excelu na CRM ale potěšila i „obyčejná“ evidence a přehled kontaktů fyzických a právnických osob. Při takovém objemu dárců a příjemců pomoci není divu.

CRM řešení přineslo organizaci úsporu času při práci s daty a přehlednost. Mezi zásadní výhody platformy patří, že nemusíte vymýšlet vlastní systém orientace v záznamech. Cloud navíc umožňuje, aby se ke kompletní databázi dostal každý pověřený pracovník odkudkoliv a záznamy se aktualizují v reálném čase.

 „Máme radost z naprosto přesné evidence věcí, které jsou vzájemně propojené, přehledné a logické. CRM pro neziskovky a Nonprofit Cloud od Salesforce můžeme jen doporučit všem organizacím, které hledají podobné technologické řešení.“ konstatuje Čestmír Horký. Sbírková platforma plánuje v blízké budoucnosti další rozvoj svého Salesforce, a to v oblasti pokročilé práce s daty.

Přihlásit na workshop

Chci se detailněji seznámit se systémem
Registrovat se do workshopu

Kontaktovat

Sjednat schůzku o implementaci Salesforce