Přátelská a profesionální ADRA, i díky Salesforce
ADRA Česká republika dělá spoustu věcí. Dokáže rychle a pružně nabízet pomoc při humanitárních katastrofách, pomáhá lidem v rozvojových zemích, propojuje dobrovolníky s potřebnými. Organizuje programy na podporu znevýhodněných skupin ve společnosti, ale i globální rozvojové vzdělávání. Organizace hledala systém, který by zvládl různorodou agendu.
Zadání: Přátelský a profesionální fundraising
Nejvíce si organizace stěžovala na zpracování plateb.
„Dříve bylo složité získat informaci o platbě. Standardní cesta přes účetní oddělení trvala tři týdny. Když se dárce zajímal o svou platbu, naše pomalá reakce nepůsobila důvěryhodně,“ vzpomíná fundraiserka Karolína Kratochvílová. Přitom tuto informaci potřebuje fundraiser ideálně už ve chvíli, kdy mu dárce zavolá. Neziskovka tedy potřebovala nastavit fundraising, propojit banky a darovací platformy s fundraisingem, a to včetně darů v jiných měnách.
Řešení: automatické procesy a rychlé reporty
Implementace začala základním nastavením fundraisingu. Databáze ukládá všechna data o dárcích včetně dárcovské historie či komunikace na jednom místě bez zbytečného listování a překlikávávání. Díky cloudovému řešení sdílí data všichni s přístupem do úložiště. Zjišťování informací a rozhodování se značně urychluje.
Následovala integrace automatických procesů, která propojila systém s bankami a darovací platformou Darujme.cz, správa kampaní včetně jejich vyhodnocování a další vylepšení.
Neziskovka hojně využívá technickou podporu a školení od CRM pro neziskovky.
„Nejvíce oceňuji spolupráci s IT dobrovolníkem Tonym, který nám pomohl s většinou našich požadavků. A že jich nebylo málo. Vzhledem k velikosti naší databáze bych řekla, že supportu není nikdy dost,“
chválí Karolína Kratochvílová.