Salesforce a F-Pack: rozbalte to s fundraisingem
Nejrychlejší cesta ke správě a automatizaci v CRM
Salesforce CRM nabízí příjemné výhody pro každou neziskovou kancelář už ve své základní, bezplatné podobě. Pokud si ale opravdu potřebujete uvolnit ruce a věnovat více času lidem a projektům, instalujte Fundraisingový modul čili F-Pack od CRM pro neziskovky.
Toto rozšíření nepatří na softwarovém poli mezi nováčky. První verze běžela už v roce 2010 a už tehdy šlo o ready-to-use balíček. Aplikace staví na důkladné znalosti našeho česko-slovenského neziskového prostředí a neustále se vyvíjí.
Nonprofit Cloud soustředí vaše data na jednom místě a usnadňuje výrazně jejich správu. Ale teprve s F-Packem poznáte sílu této platformy: z informační džungle se stane francouzský park.
Salesforce s F-Packem: výhoda našince
Fundraising Pack patří mezi aplikace vyvíjené na platformě Salesforce. Pokrývá potřeby neziskových organizací v oblasti správy kontaktů, kampaní, projektů a dalších aktivit. CRM využijí všichni členové vašeho týmu, od administrativního pracovníka po ředitele.
Software myslí na různé typy neziskovek, od místního spolku po nadační fond. Ačkoliv se jedná o hotový produkt, dá se upravit pro konkrétní potřeby té které organizace. Stále platí, že se výborně orientuje v praxi českého a slovenského neziskového sektoru a má bohaté zkušenosti s různými typy nevládních organizací. Podívejme se, co konkrétně nabízí.
Správa kontaktů, kampaně a reporty
Balíček otevírá celé spektrum možností, jak s kontakty pracovat, a umožňuje uzpůsobit si je k obrazu své organizace. Součástí rozšíření je:
- Evidence aktivit a úkolů, jako jsou schůzky, telefonáty nebo e-maily, přímo na kontaktech
- Správa transakcí, ať už jde o dary finanční, věcné, nebo členské příspěvky
- Pokročilá segmentace dárců, například podle jejich chování nebo i demografie kontaktů
- Automatické generování a hromadná rozesílka potvrzení o daru, až do množství 5 000 e-mailů denně
- Napojení na obchodní rejstříky Merk a ARES
Je zřejmé, že s F-Packem získáte nepostradatelného pomocníka při přípravě a vedení kampaní, projektů, konferencí a kurzů či nadační činnosti.
Pro průběh práce, její hodnocení a další plánování využijete pokročilé dashboardy, reporty a grafy. Potěší i taková „samozřejmost“, jako je integrace s kalendářem Google.
E-mailing
Ať už trávíte čas spíš realizací kampaní, nebo řešíte newslettery, F-Pack vás potěší. Jednoduchý e-mailing v rámci CRM propojí s Gmailem nebo Outlookem nebo profesionálními e-mailingovými programy Mailchimp a SmartEmailing.
Ze systému odešlete jak e-maily, tak SMS – hromadné či osobní. Kouzlem aplikace je, že veškerou korespondenci vidíte přímo na kontaktu, kterého se týká.
Pro svou poštu si můžete vybrat z předpřipravených nebo vlastních šablon. Veškerou komunikaci případně obstaráte při cestě MHD prostřednictvím mobilní aplikace.
Do balíčku jsou přibaleny i webové formuláře propojené s databází, typicky GDPR formulář.
Automatické zpracování transakcí a darů
S F-Packem se nemusíte doptávat ekonomického oddělení ani zkoumat výpisy z banky. Propojení s bankou vám zajistí aktuální informace o stavu přijatých plateb. Na seznamu integrací s bankami najdete prakticky všechny naše ústavy i dárcovskou platformu Darujme. Zkontrolujte si, zda balíček umí i vaši banku:
- Air Bank
- Česká Spořitelna
- ČSOB
- Fio banka
- Moneta Money Bank
- Komerční banka
- Raiffeisenbank
- Tatra banka
- UniCredit Bank
- Slovenská spořitelna
- Darujme.cz
- Darujme.sk
Jak se platby v systému chovají? Příchozí položka se automaticky spáruje podle variabilního symbolu člena kampaně, čísla účtu nebo variabilního symbolu dárce. Fundraiser se pak soustředí jen na ty platby, které svůj protějšek v systému nenalezly.
Nabízí se také propojení se Shoptet, WooCommerce a účetní aplikací Fakturoid.
Aktuální informace získané automatizací pomohou při sledování a předvídání chování dárců i přípravě dalších kampaní. Využijete je také pro dílčí reporty o průběhu kampaně.
Jak získat F-Pack a podporu
Jelikož jde o česko-slovenskou specialitu šitou na náš nezisk, nenajdete ji v Salesforce AppExchange. Instalaci i zaškolení objednáte u samotných tvůrců v CRM pro neziskovky. Balíček se neustále vylepšuje a jde s vývojem technologií, proto tato česká technologická neziskovka poskytuje také následnou podporu a aktualizace.