Proč zavést Salesforce CRM

CRM systém pro neziskovky? Jedině Salesforce Nonprofit Cloud! Všechna data on-line, automatizace, IT podpora, vysoké standardy bezpečnosti.

Salesforce CRM: pomocník pro malou i velkou organizaci

Proč vsadit na cloudový software

Netušíte, co je CRM a k čemu je to dobré? Rozhodně nejste sami. Z letošního průzkumu digitalizace občanské společnosti od Sdružení VIA vyplývá, že ani většina organizací v Česku neví. Takže: Customer Relationship Management čili CRM je systém pro řízení vztahů se zákazníky.

V českém neziskovém sektoru se z těch profesionálních používá výhradně Salesforce. Léty prověřený cloudový systém nabízí zvýhodněné podmínky pro náš sektor a navíc se nabízí technologická podpora od CRM pro neziskovky. Spolek pomáhá už od roku 2013 s nasazením a úpravou Salesforce na míru. Původně šlo o ryze česko-slovenskou záležitost, dnes je zájem i v zahraničí.

CRM je on-line manažer, kterého potřebujete

Představte si, že za vámi do organizace přijde profesionální manažer, který pomohl několika organizacím před vámi rozvinout komunikační strategii a zvýšil jejich efektivitu práce. Zpřehlednil komunikaci s klienty a zvedl fundraising ode dna. Přesně to umí CRM, technologický nástroj, který pomáhá organizacím vytvářet, kultivovat a rozvíjet vztahy se svými dárci, dobrovolníky, klienty, členy nebo účastníky akcí a kampaní.

Podle Petry Joklové z CRM pro neziskovky využívají organizace nejvíc tyto funkce:

  • evidence dárců a darů
  • sledování chování dárců v jednotlivých kampaních
  • příprava reportů a statistik (včetně grafů)
  • nastavení automatizací, jako je poděkování za dar nebo výročí prvního daru
  • propojení s Darujme.cz/sk, bankami, webovými formuláři a e-shopy
  • registrace na workshopy

Petra Joklová má výborné zkušenosti se Salesforce Nonprofit Cloud a její rada zní: „Vybíráte-li takový nástroj, rozhodně dejte přednost cloudovému softwaru, do kterého budou mít přístup všichni, kteří mají s daty pracovat.“ Data jsou na internetu ve větším bezpečí než na vašem domácím počítači. Přihlašování vyžaduje dvojí ověření.

Všichni za jednoho, jeden za všechny

Dobře nastavené a přijaté CRM zvyšuje efektivitu práce jednotlivců i týmu díky cloudovému řešení. Také ušetří finance vynaložené na lidskou práci: nahradíte je automatizacemi. Určitě si mezi prvními nastavíte automatické e-maily, administrativě velmi uleví integrace s bankou. Snadno a v reálném čase získáte přehled o stavu organizace a můžete tomu přizpůsobit další rozhodování. CRM nám v znesnáze21 pomáhá v evidenci faktur, při evidenci rozpočtu a s následným přehledem a rozdělováním rozpočtu. Vše je na jednom místě, což je pro mě super. Přesně vím, kde co je a kam co patří, ačkoliv sám systém nepoužívám denně,“ říká ředitel Čestmír Horký.

Investice vynaložené na implementaci a licenční poplatky se organizaci vrátí v řádu několika měsíců. Systém totiž přinese výrazné zvýšení výsledků v oblasti fundraisingu, zvláště pokud instalujete také fundraisingový modul vyvinutý speciálně pro české a slovenské prostředí. Přednastavené řešení obsahuje objekty a pole pro evidenci údajů o dárcích a transakcích, základní statistiky, integrace na běžné banky a Darujme, integraci SmartEmailing, zasílání potvrzení o daru a další nutné funkce, které potřebujete pro správu vašeho fundraisingu.

Zaujal vás software a chcete se dozvědět víc? Kontaktujte CRM pro neziskovky nebo si na jejich webu přečtěte, proč si nadace, spolky a sdružení Salesforce vybraly a jak jsou s ním spokojeny.