SmartEmailing a Salesforce CRM: propojte dva nejlepší pomocníky

Jak vám integrace ušetří čas, energii a nevynucené chyby

CRM a propojení s e-mailingem patří k must have každé větší neziskovky. I malé ale uspoří tolik času a energie, že takové propojení stojí za zvážení. Kdo by nechtěl mít víc prostoru na klienty i dárce a navrch dost energie na rozvoj organizace?V tomto článku vám nastíníme, co pro vás taková integrace SmartEmailingu a Salesforce může udělat. A vzbudíme-li vaši zvědavost, nechte se pozvat na náš zářijový on-line seminář SmartEmailing a Salesforce nebo nás kontaktujte přímo.

Neobjevujte Ameriku, postavte most

Nespornou výhodou integrace je, že neziskovka nehledá vlastní řešení. Prostě využije osvědčenou externí platformu a propojí ji se CRM systémem. Vyzkoušeným spojením je SmartEmailing a Salesforce CRM. Ve vaší organizaci už třeba oba běží. Jedni pracují v tom a druzí v onom. Teprve integrací ale využijete výhody jedněch dat na jednom místě a vytěžíte oba nástroje na maximum: díky synchronizaci a automatickým procesům.Na rozdíl od vlastních řešení na míru se nemusíte bát, že vám můstek přestane z ničeho nic fungovat. CRM pro neziskovky a SmartEmailing na integraci pamatují při aktualizacích a dalším vývoji. Sami dbají na vzájemnou kompatibilitu.

Salesforce a SmartEmailing: Obousměrný provoz možný

Propojením obou platforem nepřijdete o žádné informace. Naopak můžete oboustranně synchronizovat všechna data, nebo třeba jen ta, která k synchronizaci vyberete. Týká se to jak kontaktů, tak leadů, kampaní, standardních a vlastních polí, či GDPR seznamů. Nové záznamy a jakékoliv další změny se v reálném čase objeví jak na jednom, tak na druhém místě. Získáte přehled o odeslaných e-mailech a veškerých aktualizacích dárcovských či jiných dat. Vzájemné provázání vás tak ochrání třeba před faux pas v podobě odesílání e-mailů kontaktům označených jako blacklisted jen na jedné platformě. V neposlední řadě snáz sledujete chování dárců v automatizovaných cestách SmartEmailingu a reagujete na ně při přípravě nových kampaní. 

Příklad dobré integrace v české pobočce Greenpeace

Integraci běžně používají známá jména ze světového a českého neziskového sektoru. Česká pobočka Greenpeace už dlouho funguje s NonProfit Cloud od Salesforce. Pro online marketing zvolili právě SmartEmailing, který nabízí rozšířené funkce, vizuální šablony i potřebnou automatizaci. Nějaký čas běžely obě věci vedle sebe. Ale zanedlouho bylo třeba rychle a bezbolestně oba pomocníky integrovat, aby všichni zaměstnanci pracovali s aktuálními informacemi. Obrátili se proto na CRM pro neziskovky.

Nyní neziskovka synchronizuje data dárců oběma směry. Přímo v Salesforce pracuje s online a offline aktivitami dárců a lépe cílí obsah pro vhodné segmenty dárců.

V Greenpeace si cení zejména zefektivnění procesů, automatizace a ulehčení v oblasti rozhodování díky up-to-date informacím získaným propojením obou systémů.

SmartEmailing a Salesforce

27. září | 13:00 – 16:00 | seminář na ZOOM

Zaujala vás možnost integrace SmartEmailingu se systémem Salesforce? Registrujte se na webinář a seznamte se s fungováním a všemi výhodami tohoto řešení.

Školitelé: CRM pro neziskovky a Markéta Danišová ze SmartEmailingu

Přihlášení do: 25.9.2023